ПОРЪЧКИ

Задължително ли е да имам регистрация, за да направя поръчка?

Пазаруването като гост на сайта  е възможно,но купувачът-гост няма да може да се възползва от услугите за връщане и заменяне на продукта-за тези услуги ще се наложи създаване на акаунт.Затова те съветваме да си направиш регистрация-лесна е,отнема секунди и ще имаш достъп до повече опции.

Мога ли да закупя цялата наличност на даден продукт?

Всеки потребител на House of Brands има възможност да закупи максимално 3 броя от един артикул. Желанието ни е повече от нашите потребители да се възползват от възможността да купят примиум брандове на достъпна цена. И все пак винаги има изключения,затова те съветвам да ни пишеш на support@houseof brands.bg .Благодарим ти за разбирането!

 Какъв е начинът на плащане?

Плащането на продуктите се извършва по 2 начина: с банкова карта при финализиране на поръчката и в брой при получаване на продуктите (наложен платеж) . Ако заплатиш с банкова карта при финализиране на поръчката, можеш да използваш следните карти: Visa, MasterCard и Maestro. 

 Как получавам потвърждение за успешна поръчка?

След финализиране на поръчката автоматично получавате имейл, който потвърждава направената покупка. Той съдържа номер на поръчката, който можете да използвате, за да следите нейния статус. 

Как ще получа продуктите и колко струва тяхната доставка?

В деня на доставка ще получиш SMS с потвърждение, който съдържа номер на пратката, както и име и телефонен номер на куриера.

Доставка до адрес: 
За поръчка над 79лв. доставката е безплатна. За поръчки под 79лв. таксата за доставка е 4лв.
Доставка до офис на Еконт: 
За поръчка над 79лв. доставката е безплатна. За поръчки под 79лв. таксата за доставка е 3лв.
Какво представлява опцията "Проверка на пратката"?

"Проверка на пратката" е нова услуга, предлагана на всички клиенти на House of Brands. Тя ти дава възможност да провериш дали си получил правилния продукт, точния цвят и без дефекти. Куриерът е длъжен да изчака да провериш пратката, АКО го помолиш. Не е възможно обаче да провериш на място дали поръчаният продукт ти е по мярка.

Ако след "Проверка на пратката" решиш, че продуктът не е в изрядно състояние (грешен цвят, повредена опаковка, не прилича на поръчания продукт и т. н.), препоръчваме да ОТКАЖЕШ пратката. Процесът за отказ от пратка ще ти бъде обяснен от куриера.

В случай че изборът ти на плащане е чрез наложен платеж, моля, направи "Проверка на пратката", преди да платиш на куриера.

Ако плащането е онлайн, чрез кредитна /дебитна карта и помолиш куриера да изчака да направиш "Проверка на пратката", но след това я откажеш, ще ти върнем парите по същата сметка, от която е извършено плащането, след като пратката бъде върната към нас и проверена.

Транспортните разходи при отказана поръчка чрез опцията "Проверка на пратката" се покриват от House of Brands ако поръчаните и отказани  продукти са на стойност над 79лв.

Мога ли да отменя поръчката си?

Можеш да отмениш необработена поръчка директно през своя клиентски профил във www.houseofbrands.bg Отвори последователно Моят профил > Поръчки > Преглед и използвай бутона за отказ. Може да отмениш поръчка и като изпратиш имейл на support@houseofbrands.bg или се свържеш с нас чрез живата ни връзка на сайта.

Мога ли да поръчам от чужбина?

Поръчки, направени на www.houseofbrands.bg, се изпълняват единствено на територията на Република България.

Мога ли да добавя продукти от VOGUE,Примиум и За малките в една и съща количка?

Да, поръчка, съдържаща продукти от различни  основни категории, е възможна. Може да завършиш поръчката, след като добавиш всички избрани артикули в количката.

Как да разбера дали продуктът, който искам да поръчам, е подходящ за мен?

В страницата на повечето от продуктите ще намериш таблица с размерите.Моля обърни внимание преди да поръчаш -всеки бранд има различна таблица с размери!

Мога ли да поръчам продукт по телефона?

Поръчките могат да се правят само онлайн, но на живата ни връзка в сайта можеш да се свържеш с консултант на House of Brands който ще ти помогне с всяка стъпка от осъществяването на поръчка.

ВРЪЩАНЕ НА ПРОДУКТИ

Мога ли да върна поръчаните продукти?

Според нашите „Общи условия“, поръчани продукти могат да бъдат върнати в състоянието, в което са били получени (без следи от употреба, с всички етикети и придружаващи документи), в 30-дневен срок от датата на получаване, без да даваш обяснение и без ограничения до услугите на даден куриер.Молба за връщане на продукт се приема в 7 дневен срок считано от датата на получаване на продукта. За да подадеш молба за връщане, е достатъчно да попълниш онлайн формата за връщане в секцията "Политика на връщане",която ще намериш в сайта.

Ако някой от получените продукти е повреден, моля, свържи се с отдел Обслужване на клиенти на имейл: support@houseofbrands.bg

Политика за връщане:
Трябва да върнеш продуктите в тяхната оригинална продуктова опаковка, продуктите трябва да са без следи от употреба, без дефекти, с всички етикети, аксесоари, гаранция, упътване и т.н. Съветваме те да пробваш закупените продукти, без да премахваш етикетите, тъй като могат да се повредят или загубят. Имай предвид, че продукт, върнат без етикет, не може да бъде пуснат за повторна продажба.

Има ли продукти, които не мога да върна?

Продукти като бельо, цели бански, както и долната част на бански костюми не подлежат на връщане поради съображения, свързани с хигиената или защита на здравето. Всеки артикул, неподлежащ на връщане, съдържа информация за това в описанието си.

Мога ли да заменя поръчан продукт?

За съжаление, поръчани продукти не могат да бъдат заменяни с други. Ако желаеш артикул с друг номер, който е наличен, може да направиш нова поръчка.

Мога ли да върна продукт закупен от намаление?

Ако клиента иска да върне продукт с редуцирана цена, получава ваучер за сумата ,която е дал за дадения продукт,освен ако причината за връщане на продукта е грешен цвят, повредена опаковка, не прилича на поръчания продукт и т.н.

 Как да върна продукт?

Следвай следните стъпки, за да върнеш продукт:

- Отиди в Профила си и избери секция Връщане на продукти. Там ще откриеш направените от теб поръчки, както и тези, които подлежат на връщане. Избери поръчка, след това – продукт/и, количество и причина за връщане.

- Въведи точен адрес, от който да вземем пратката. Може да избереш адрес, на който вече сме доставяли пратки или да добавиш нов.

- Веднага след като връщането бъде обработено, ще възстановим съответната сума по сметката, посочена във формуляра за връщане, ако е посочена такава, а ако плащането е било извършено онлайн - по дебитната или кредитната карта. След превод от наша страна, сумата ще е налична до 2-3 работни дни, според политиката на обслужващата банка.

Сумата може да ти бъде възстановена и като електронен ваучер, който можеш да използваш за пазаруване във House of Brands.

Важна информация: всеки формуляр за връщане е асоцииран с една поръчка. Ако желаеш да върнеш продукти от различни поръчки, моля, следвай стъпките по-горе за всяка направена поръчка поотделно и приготви отделна пратка за всеки попълнен формуляр за връщане.

Когато връщането бъде регистрирано, куриер ще дойде в рамките на 2-4 дни, за да вземе пратката с продуктите. Всяко връщане в секция Връщане на продукти в Моят профил, направени чрез попълване на Формуляра за връщане, е напълно безплатно. Изпращането на продуктите се осъществява чрез нашите партньорски куриерски фирми. Молим предварително да подготвиш продуктите. Те трябва да са в оригиналната си продуктова опаковка. След като предадеш пратката на куриера, ще те уведомим за статуса на твоето връщане чрез имейл и SMS.

Какви документи са необходими, за да върна продукт?

Няма нужда от никакви документи. Достатъчно е да попълниш формуляра за връщане от своя профил и да се увериш, че продуктите отговарят на условията за връщане: без следи от употреба, замърсявания или повреди, и придружени от специфичните за продукта документи. Запазваме си правото да откажем връщане за продукт, който не е в добър търговски вид.

Какъв е адресът за връщане на продукти?

Няма нужда да отбелязваш адреса на опаковката. Всичко, което е необходимо да направиш е да запечаташ пратката безопасно. След като попълниш онлайн формуляра за връщане, куриерът ще дойде, за да вземе пратката, за която вече предварително има необходимата информация на базата на попълнения формуляр за връщане.

Какъв е срокът, в който мога да върна продукт?

Може да връщаш продукти в рамките на 30 дни от датата на получаването им,но трябва да попълниш и изпратиш формуляра за връщане в рамките на 7 работни дни считано от датата на получаване.

Кога ще ми бъде възстановена сумата?

Веднага след като връщането бъде обработено, ще възстановим съответната сума по сметката, посочена във формуляра за връщане, ако е посочена такава, а ако плащането е било извършено онлайн - по дебитната или кредитната карта. След превод от наша страна, сумата ще е налична до 2-3 работни дни, според политиката на обслужващата банка.

Кога да очаквам куриера да вземе обратно пратката?

Куриерът ще дойде да вземе обратно пратката в рамките на 2-4 работни дни след изпращане на  онлайн формуляра за връщане.

Колко струва връщането на продукт?

Всички връщания в секция Връщане на продукти в Моят профил, направени чрез попълване на Формуляра за връщане в рамкитена 7 работни дни от датата на получаване на продукта, е напълно безплатно за всеки генериран електронен формуляр, с който се заявява отказ от договора, сключен от разстояние,освен ако сумата на поръчката не е по-малка от  79лв.В този случай изпращането и връщането на продукта или продуктите се поема от купувача. 

Какво се случва след попълване на онлайн формата за връщане?

Когато връщането бъде регистрирано, куриер ще дойде в рамките на 2-4 дни, за да вземе пратката с продуктите за връщане. Молим предварително да подготвиш продуктите (може да ги поставиш в различна от оригиналната опаковка). След като предадеш пратката на куриера, ще те уведомим за статуса на твоето връщане чрез имейл и SMS, както следва:
- Ще получиш информация, когато връщането пристигне при нас.
- Щом проверим статуса на върнатите продукти, ще те информираме дали всички условия за връщане са изпълнени.
- Ще ти съобщим, когато плащането е извършено.

ЗАЩИТА НА ЛИЧНИ ДАННИ

Защитени ли са данните ми, когато пазарувам в House of Brands?

Разбира се, напълно безопасно е да пазаруваш на страницата на House of Brands. Цялата информация се съхранява при изключително висока сигурност. В допълнение достъпът до профила на всеки клиент е ограничен с уникална парола.За повече информация относно защитата на личните данни, моля, разгледайте Общитe условия, както и секции СИГУРНОСТ и ПОЛИТИКА ЗА КОНФИДЕНЦИАЛНОСТ на нашата страница.

Какво представлява ваучерът за връщане на сума?

Получете своята сума по-бързо с ваучера на House of Brands. Ще получите ваучера със стойността на върнатите от Вас продукти, щом Вашето връщане бъде обработено.

Ваучерът се натрупва заедно с всички други ваучери/отстъпки/подаръчни карти. Валидността на ваучера е 60 дни.

Стойността на ваучера не може да бъде разделяна в няколко поръчки, а трябва да бъде използвана еднократно и за една поръчка.

ЕЛЕКТРОННО ПЛАЩАНЕ

Сигурно ли е електронното плащане?

Да, абсолютно. Данните на банковата карта не се запазват в регистър.

За кого е предназначено?

За всеки потребител, който притежава валидна банкова карта.

Имам ли нужда от потребителско име и парола?

Имаш нужда единствено от твоята банкова карта. В някои случаи се изисква специално потвърждение за автентичност в зависимост от вида на картата, както и за доставчика на услугата. За повече информация относно този вид плащане те съветваме да се свържеш със своята банка, където може да получиш най-изчерпателен отговор.

Има ли такса за тази услуга?

Допълнителна такса за услугата може да има в зависимост от вида на твоята карта или изискванията на обслужваща банка.
Изчерпателна информация може да получиш от своята банка.

Връзката ми с интернет пропадна по време на транзакцията. Какво да направя?

Можеш да провериш наличността в Количката си, както и потвърдените си поръчки. Ако поръчката, за която се съмняваш, не е потвърдена, е препоръчително да я направиш повторно след възобновяване на връзката.

Възможно ли е разплащането да бъде осъществено от чуждестранна банка?

Възможно е разплащане с всички основни банкови карти (Visa, MasterCard и Maestro) независимо от това в коя държава е банката. Възможно е да се таксува допълнително, в случай че твоята карта е администрирана от чуждестранна банка.

Безопасно ли е да използвам банкова карта онлайн?

House of Brands и банката не запазват данните на банковата карта. Трансакцията се реализира чрез защитена система.

В каква степен е сигурно предоставянето на информация за банковата карта?

Информацията се предоставя на една от най-добре защитените системи за разплащане в интернет. Тези данни се разменят единствено между компютъра на потребителя и сървъра на твоята банка.

Ако не получа продукт, който съм заплатил с банкова карта, сумата за него ще бъде ли изтеглена от картата ми?

Сумата се изтегля от картата ти непосредствено след финализиране на поръчката. В случай че тя е отменена или отказана, House of Brands веднага инициира връщането на стойността, която се възстановява по сметка до няколко работни дни в зависимост от банката.

Какво да направя, ако доставеният продукт не е този, който съм поръчал? Как да постъпя, ако съм таксуван за грешен продукт?

Молим да се свържеш с нас на  адрес support@houseofbrands.bg или чрез живата ни онлайн връзка на сайта.

Как да постъпя, ако след разплащане с банкова карта не съм доволен от доставения продукт?

Може да върнеш продукта, като в този случай са в сила Общите условия за връщане. Ако имаш въпроси относно връщане на продукти, потърси наш консултант на имейл адрес support@houseofbrands.bg или чрез живата ни онлайн връзка на сайта.

Как ще ми бъде възстановена сумата, ако откажа поръчка?

В случай че откажеш поръчка, House of Brands инициира връщането на стойността, която се възстановява по сметка до няколко работни дни в зависимост от твоята банка. Можеш да избереш и сумата да ти бъде възстановена като електронен ваучер, който можеш да използваш за пазаруване във House of Brands.

От каква информация имам нужда, за да направя транзакцията?

Имаш нужда от данните на твоята банкова карта – номер; датата, до която е валидна; CVV2 код. Понякога се изисква и името на притежателя на картата.

Колко често мога да използвам услугата?

Може да използваш услугата за електронно разплащане без ограничения и при достатъчна наличност по сметката.

Кога сумата за разплащане ще бъде изтеглена от сметката ми? Колко бързо ще се реализира транзакцията?

Сметката ти се редуцира непосредствено след одобрение на поръчката.

Как да постъпя, ако има нужда да направя промени по поръчката, след като съм потвърдил разплащането?

Свържи се с нас на support@houseofbrands.bg за допълнителни насоки и последващи промени по поръчката ти или чрез живата ни онлайн връзка на сайта.

Какво да направя, ако имам затруднения с използването на услугата за електронно разплащане?

Моля, свържи се с твоята банка или чрез живата ни онлайн връзка на сайта. Препоръчваме ти да се увериш, че имаш достатъчна наличност в сметката си.

Има ли минимум за стойността на поръчката?

Няма такъв минимум. Молим да провериш дали нямаш лимит върху размера на трансакциите по твоята банкова сметка.

Какво ще бъде посочено в извлечението от моята банковата сметка?

В извлечението трябва да фигурира „House of Brands” LTD или Хаус оф Брандс ООД .

Мога ли да направя справка за стари транзакции?

Възможно е, ако твоята банка предлага тази услуга. В страницата на House of Brands може да следиш направените от теб поръчки в секция „Моят профил“ в горния десен ъгъл на уебсайта.

С кого мога да се свържа за допълнителни въпроси?

Можеш да се свържеш с нас на адрес support@houseofbrands.bg или чрез живата ни онлайн връзка на сайта.