Условия за връщане
Връщането е лесно – само следвай посочените стъпки
Забележка: По време на кампании за намаление,промоционални кампании и ликвидационни кампании, доставката и връщането са за сметка на клиента.
Искаш да върнеш цяла поръчка или само един продукт? Може да го направиш лесно в рамките на 30 дни от получаване на пратката. Следвай стъпките:
- Отидете до Центъра за връщане, като щракнете тук. Там ще намерите направените от вас поръчки, както и тези, които подлежат на връщане. Изберете поръчка, след това - продукт (и), количество и причина за връщане.
- Въведи точен адрес, от който да вземем пратката. Може да избереш адрес, на който вече сме доставяли пратки или да добавиш нов.
- Избери метод на плащане. Ако поръчката, която искаш да върнеш, е платена с кредитна или дебитна карта, сумата ще бъде върната по сметката, свързана с твоята карта. Ако плащането е извършено по друг метод сумата може да бъде върната по банков път в сметка по твои избор или чрез същия метод.
- Когато връщането бъде регистрирано, куриер ще дойде в рамките на 2-4 дни, за да вземе пратката с продуктите за връщане. Връщането е напълно безплатно след завършване на посочените по-горе стъпки. Молим те предварително да подготвиш продуктите. Те трябва да бъдат в тяхната оригинална опаковка. Не е задължително да бъдат в доставната опаковка, с която са ти били доставени от куриера. След като предадеш пратката на куриера, ще те уведомим за статуса на твоето връщане чрез имейл и SMS, както следва:
- Ще получиш информация, когато връщането пристигне при нас.
- Щом проверим статуса на върнатите продукти, ще те информираме дали всички условия за връщане са изпълнени.
- Ще ти съобщим, когато плащането е извършено.
Искането / исканията за връщане трябва да бъдат подадени в рамките на 7 дни от получаването на продукта.